מנורה אי.אר.אן ישראל בע"מ. מ"ר: 54418 – אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.
לקוחות קיימים לקבלת שירות ניתן לחייג למחלקה הרלוונטית
כתבו לנו ב- WhatsApp
טלפון: 03-9534222
לקוחות עסקיים / בתי העסק
שירות לקוחות עסקיים
טלפון: 03-9534222
פקס: 03-9534332
דוא"ל:
ימים א'-ה': 08:30-16:00
מכירות
טלפון: 072-3341442
פקס: 03-9534342
דוא"ל:
ימים א'-ה': 09:00-16:00
מחלקת חיתום עסקאות
טלפון: 03-9534321
פקס: 03-9614644
דוא"ל:
ימים א'-ה': 08:00-21:00
יום ו': 08:00-16:00
מוצ"ש: חצי שעה מצאת שבת - 23:00
צרכנים
מחלקת גביה
טלפון: 03-9534333
פקס: 03-9534343
דוא"ל:
ימים א'-ה': 08:00-17:00
בקרת אשראי
לבירור אודות עסקאות בצ'קים
טלפון: 03-9534234
שיחת חינם: 1-800-819-899
ימים א'-ה': 08:30-15:00
פקס: 03-9534312
דוא"ל:
שירות להשארת הודעות ימים א'-ה': 15:00-17:00, יום ו': 09:00-12:00
לבירור אודות עסקאות בהוראת קבע
טלפון: 03-9534234
פקס: 03-9534312
דוא"ל:
ימים א'-ה': 08:30-15:00
פניות הציבור
אם פניתם אלינו ובסיום הטיפול בפנייתכם אינכם שבעי רצון מהתשובה שקיבלתם באפשרותכם לפנות לממונה על תלונות הציבור בחברתנו באחת מהדרכים המפורטות מטה.
מענה לפניות יינתן עד ל- 45 ימים ממועד הפניה, ובנסיבות חריגות תוך 60 ימים.
נציין כי בעניין בירורים הנוגעים לעסקאות בשיקים או בהוראות קבע וכן בנושאים הנוגעים לחובות כלפי החברה יש לפנות למוקדי השירות של החברה באמצעים המפורטים לעיל
ממונה על תלונות ציבור הגברת אילנה סמגין
פניה לדוא"ל של הממונה על תלונות הציבור – ממלאים את הפרטים בטופס המקוון
פניה בדואר – כתובת למשלוח דואר: ממונה על תלונות ציבור, חברת מנורה אי.אר.אן ישראל בע"מ, רחוב יגאל אלון 53 תל אביב מיקוד 6706206